Vedubox Event Center ile etkileşimli ve özelleştirilebilir etkinlikler oluşturun.
Etkinliklerinizi Oluşturun
Kayıt ve Ödeme Alın
Katılımcılarınızı, takviminizi, kazançlarınızı yönetin
Vedubox Online Etkinlik Sistemi
Vedubox Event, webinar, video toplantı, atölye, seminer, panel, kongre, networking (iş ağı oluşturma), sempozyum gibi online etkinlik düzenleyen kişi ve kurumlar için özel olarak tasarlandı.
Online etkinlik oluşturulması, tanıtım, duyuru web sayfası, katılımcı ve takvim yönetimi, opsiyonel kayıt, online ödeme ve raporlama gibi özellikleri hepsi bir arada tek bir sistemde sunmaktadır. Video ve web konferans sistemleri ile entegre bir şekilde çalışır.
Etkinlik oluşturun
Etkinlik bilgilerini girin. Etkinlik görsellerini yükleyin.
Etkinlik kaydınızı özelleştirin
Sorularınızı ve konuşmacıları düzenleyin, etkinlik sayfasını paylaşın
Etkinlik başlatın
Etkinliğinizi başlatın. Konuşmacıları ve katılımcıları yönetin
Raporlama
Etkinlik katılımcı listesi ve ayrıntılı rapor alın
Online webinarlar
Bire bir çevrimiçi toplantılar
Sanal toplantı salonları
Sanal konferans salonları
Çevrimiçi atölye çalışmaları
Yuvarlak masa toplantıları
Çok Daha Fazlası için
Hemen Vedubox'ı ücretsiz deneyin
Formu Doldurun, Ücretsiz Demo ve Denemenizi Başlatmak için Hemen Size Ulaşalım
Yardımcı Olmak için Buradayız
Hemen Bize Ulaşın!
+90 850 840 60 59
+90 850 840 59 79