100’ün üzerinde ülkede bulunan global gayrimenkul firması RE/MAX’in Türkiye’deki master franchise markası olan RE/MAX Türkiye, gayrimenkul alım satımında aracılık hizmetleri veriyor. Türkiye’nin 55 şehrinde hizmet veren emlak firması RE/MAX Türkiye, çalışanlarına düzenli olarak verdiği çeşitli eğitimlerle çalışanların bilgi birikimini artırıyor.
Bünyesinde 4300’ün üzerinde gayrimenkul danışmanı bulunan RE/MAX Türkiye için etkili ve işlevsel bir dijital eğitim programı kullanmak önemli bir yer tutuyor.
RE/MAX Türkiye, daha önce kullanılan e-eğitim hizmetlerinde vaat edilen modüllerin çalışmaması, teknik altyapı problemleri, teknik desteğe erişim zorluğu gibi sorunlarla karşılaştı. Çok sayıda kişiye sunulan eğitimde altyapı sorunları, para ve zaman kaybına sebep olmanın yanı sıra motivasyonu da düşürüyordu.
RE/MAX Türkiye, bünyesindeki danışmanlarla çalışırken, öğrenim sisteminde değişikliğe gitme ihtiyacı içerisindeydi. Bütün bunları başarabilmek için planlanan 6 ay süreli eğitimin modüllerini, kullanıcı açısından sürdürülebilir ve ilgi çekici kılabilecek bir platform gerekiyordu. RE/MAX Türkiye, özellikle kurumsal interaktif bir network oluşturmak ve etkili dijital eğitim sunabilmek için belli özelliklere öncelik veriyordu.
Vedubox, RE/MAX Türkiye için temsilcileriyle iletişimde pratik yollar sağlaması ve eğitim sürecini kolaylaştırıcı özellikleri sayesinde karşılaşılan birçok problemi ortadan kaldırmayı başardı.
RE/MAX Türkiye, teknik altyapı aksaklıkları, modüllerin doğru çalışmasında yaşanan zorluklar ve teknik desteğe erişim sıkıntıları gibi sorunların tümünü ortadan kaldıran bir sistem olan Vedubox kullanımına başlayarak eğitim sürecini daha etkili, verimli ve kullanışlı bir hale getirdi.
Örneğin, Vedubox ile kişinin başlangıçtaki bilgi seviyesini ve sonradan neyi ne kadar öğrendiğini ölçebiliyorlar. Üstelik Vedubox, verilen eğitim sonrası, sınav modülü kullanılarak bilginin ne denli kalıcı olabildiğini tartma ihtiyacına da yanıt veren bir platform olarak eğitimin kalitesine katkıda bulunuyor.
Vedubox, uzaktan eğitim sırasında, eğitim videolarının sırasıyla izlenmesi ve bir eğitim videosu bitmeden diğerine geçilememesi gibi kişiselleştirilebilen özellikleri sayesinde de kullanıcının eğitime devam durumunu izleyebilme olanağı tanıyor. Böylece RE/MAX açısından sürecin kontrolünü kolaylaştırmış oluyor.
Eğitimi daha etkili kılan eğitim videosu üretebilmenin yanında, canlı yayınlarda interaktif bir ortam oluşturma opsiyonu da eğitimin daha efektif olmasının önünü açtı. Dolayısıyla eğitimci, katılımcının o an sormak istediklerini yanıtlayabiliyor.
Eğitim modüllerindeki bu işlevsel özelliklerin yanında RE/MAX Türkiye, eğitim ödemelerini alabilmek için ödeme modülünü kullanıyor. Katılımcı sayısı hayli yüksek olan RE/MAX Türkiye eğitimleri gibi eğitimler için, bu tarz bir modülün yaratacağı kolaylık tartışmasız.
Verimlilik, bu ölçekte firmalar için çok boyutlu olarak ele alınabilir. Öncelikle, eğitimden ne kadar öğrenildiğini ölçebilmek ve eğitimin katılan kişilere ne kazandırdığını görebilmek önemli kriterler arasında yer alır. Bilgilerin ne kadar yerleştiğini görmek ise, Vedubox’ın sınav modülleri sayesinde mümkün.
Daha önce yüz yüze verilen RE/MAX eğitimlerinde, katılımcı kişiler eğitime 5 gün gelirken bu program sayesinde 3 gün katılıyorlar. Eğitimi 6 aylık bir süre içerisinde Vedubox üzerinden tamamlıyorlar. Aynıo zamanda, eğitim süresince konaklama, yemek, yol gibi giderler ortadan kalkıyor. Yani, katılımcı açısından çok daha hesaplı bir sistem ile eğitim almak mümkün.
RE/MAX açısından da Vedubox kullanımı ile e-eğitime ağırlık verilerek, verimlilikten feragat etmeden eğitmen masraflarında bir düşüş yaratmak imkânlı hale gelmiş oldu.
Eğitimin maliyetindeki düşüşün yanı sıra, Vedubox firmanın daha önce eğitim için ulaşma olanağı olmayan bölgelere ulaşmasına da imkan tanıdı. RE/MAX Türkiye 55 şehirde faaliyet gösteren bir marka olarak, daha önce yüz yüze eğitimlerde yalnızca İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük kentlerde bu eğitimleri veriyordu. Şimdi etkili ve erişilebilir bir platform olan Vedubox’ı kullanarak diğer şehirlere de kolayca ulaşabilir durumda. Artık markanın bulunduğu 55 ilin tamamında, şirketin açtığı eğitimlere katılmak mümkün hale geldi. Bu, şirket açısından, verimliliğini artırıcı nitelikte oldukça önemli bir değişim.
Eğitim kalitesi açısından da yine epey olumlu bir dönüşüm görüyoruz. 5 günlük kompakt bir eğitim ile edinilen bilgiler, eğitim süresince katılımcının gündeminde kalıyor ve öğreniliyor. Ancak, bu kısa eğitim süresi sonrasında tazelenmedikçe bu bilgilerin unutulma olasılığı var. Buna karşın, 6 ay gibi uzun bir süreye yayılarak tasarlanmış bir eğitim programı, muhakkak ki çok daha kalıcı ve etkili bir sonuç veriyor. Bu uzun eğitim sürecinde, firma çalışanı katılımcılar, edindikleri bilgilerde daha da derinleşebilme olanağı bularak daha çok öğrendiler. Bu da şirket açısından, daha çok gelir elde edebilme avantajı demek.
Firmaların müşteri ilişkilerindeki sadakati ölçmek için kullanılan yönetim aracı Net Promoter Score bazında bir değerlendirme yapmak gerekirse, yine Vedubox kullanımın RE/MAX Türkiye markası için oldukça olumlu sonuçlar yarattığı söylenebilir. Firmanın belirttiğine göre, net promoter score Vedubox kullanımından önce sınıf eğitimleri ile %60 iken, Vedubox üzerinden gerçekleştirilen eğitimlerle %98’e çıkmış durumda. Bu ciddi fark, Vedubox e-eğitim platformunun verimliliğine ve yarattığı pozitif etkilere dair önemli bir gösterge.
Özetlemek gerekirse, RE/MAX Türkiye markasının eğitim sürecinde Vedubox kullanılmasının yarattığı etkiler şu şekilde sıralanabilir:
Dijital eğitimlerin, interaktif canlı derslerin yanı sıra, webinar ve dijital toplantı seçeneği sunan Vedubox ile büyük ekibine daha iyi destek veren RE/MAX, Vedubox işbirliğini etkili bir şekilde sürdürüyor ve bu platform sayesinde her geçen gün daha donanımlı hale gelen gayrimenkul danışmanlarıyla, kaliteli bir hizmet sunmaya devam ediyor.
Yardımcı Olmak için Buradayız
Hemen Bize Ulaşın!
+90 850 840 60 59
+90 850 840 59 79