Kişiselleştirilebilir platform
Uzaktan çalışma yazılımı Vedubox, %100 bulut teknolojisine sahip toplantı ve eğitim yönetim sistemi olarak, kişiselleştirilebilir bir sanal ofis kurmanıza yardımcı olur. Şirketinizin domainini ve logosunu kullanarak kurumsal kimliğinizi sanal ofisiniz için kullanabilirsiniz.
Böylece tıpkı fiziksel ofiste olduğu gibi kendi kurumsal imajını ve kültürünü taşıyan platform ortaya çıkar. Çalışanlarınızın şirkete bağlılığı güçlenirken, sanal ofisinizi ziyaret eden müşteri ya da iş ortaklarınız için etkileyici bir profil ortaya çıkar.
Ofis içi etkileşim
Çalışanlarınızın farklı yerler bulunması ve farklı zaman dilimlerinde çalışması sosyalleşmelerine engel değil. Uzaktan çalışma yazılımı Vedubox’ın sohbet ve haber akışı özellikleri ile çalışanlarınız birbiriyle sürekli ve kolayca iletişime geçebilir.
Çalışanlarınız şirket blogunda fikir ve bilgilerini diğerleriyle paylaşabilir. Kullanıcılar, sunum, PDF, video gibi farklı formatlardaki doküman ve bilgi kaynaklarını birbirinin kullanımına açabilir. Aynı dosya üzerinde birden fazla kişi çalışabilir.